Skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć dogodną lokalizację i godzinę przedstawienia.
Jaki jest czas trwania spektaklu?
Przedstawienie będzie trwało 65 minut.
Czy podczas przedstawienia będzie przerwa?
Nie.
Czy jest szatnia?
Tak.
Czy można przyjść z wózkiem i czy można go będzie zostawić w szatni?
Tak.
Czy są jakieś ograniczenia wiekowe dla uczestników?
Nie. To rodzice i opiekunowie decydują o tym, w jakim wieku dzieci chcą zabrać na spektakl.
Od jakiego wieku dzieci muszą mieć swój własny bilet na spektakl?
Wszystkie dzieci, które ukończyły 2 lata, muszą posiadać bilet na miejsce numerowane. Dzieci młodsze niż 2
lata nie potrzebują oddzielnych biletów. Mogą one wejść na widownię z opiekunem posiadającym swój bilet
oraz dokument potwierdzający wiek dziecka. Podczas spektaklu dzieci te siedzą na kolanach swojego
opiekuna.
Czy dziecko może siedzieć u opiekuna na kolanach?
Dziecko do 2. roku życia musi siedzieć na kolanach dorosłego opiekuna, który posiada bilet. Opiekun dziecka
powinien posiadać przy sobie dokument potwierdzający wiek dziecka. Dzieci powyżej 2 lat muszą posiadać
osobne miejsce i osobny bilet. Dzieci te mogą siedzieć na kolanach opiekuna, o ile nie będą zasłaniały widoku
innym uczestnikom.
Czy dla dziecka poniżej 2 roku życia potrzebny jest bilet?
Nie, dziecko poniżej 2 roku życia, jeśli siedzi na kolanach dorosłego opiekuna, nie musi mieć biletu. Opiekun
dziecka powinien posiadać przy sobie dokument potwierdzający wiek dziecka.
Czy małe dzieci będą dobrze widzieć spektakl? Czy oparcie siedzenia nie będzie zasłaniać im widoku?
Mniejszym dzieciom zapewniamy specjalne podkładki na siedzenia, aby zapewnić im dobrą widoczność.
Opiekunowie dzieci będą mogli pobrać podkładki na siedzenie wchodząc na widownię.
Czy dzieci mogą samodzielnie uczestniczyć w spektaklu?
Wszystkie dzieci do 12. roku życia muszą być pod opieką osoby dorosłej. Dzieci powyżej 12. roku życia muszą
mieć przy sobie dokument tożsamości ze zdjęciem (legitymacja szkolna, dowód osobisty, bilety miesięczny,
karta rowerowa itp.) oraz oryginał oświadczenia na piśmie od rodziców lub opiekunów, potwierdzające ich
zgodę na udział w spektaklu wraz z ich podpisem.
Czy będzie można robić zdjęcia podczas spektaklu?
Tak.
Czy po spektaklu będzie można zrobić sobie zdjęcie z aktorami?
Tak, zazwyczaj aktorzy po spektaklu wychodzą, żeby zrobić sobie zdjęcie z publicznością.
Gdzie będzie można zrobić sobie zdjęcie z aktorami?
W holu znajduje się ścianka – specjalne miejsce do robienia zdjęć z wizerunkiem Tomka. 10 minut po
zakończeniu każdego spektaklu pojawią się aktorzy, którzy będą pozować do zdjęć.
Gdzie można zobaczyć spektakl “Tomek i Przyjaciele”?
Wszystkie daty i miejsca, w których można zobaczyć spektakl “Tomek i Przyjaciele” podane są na stronie
, w zakładce “Kup bilet”, na stronie dystrybutora biletów Ticketmaster oraz
na Facebooku: https://www.facebook.com/pg/tomekiprzyjacielenazywo/events/. Strony są na bieżąco
aktualizowane o nowe przedstawienia.
Czy innych miastach również odbędą się przedstawiania “Tomek i Przyjaciele”? Gdzie można się o tym
dowiedzieć?
Wszystkie daty i miejsca, w których można zobaczyć spektakl “Tomek i Przyjaciele” podane są na stronie
, w zakładce “Kup bilet”, na stronie dystrybutora biletów Ticketmaster oraz
na Facebooku. Obserwuj nas, aby dowiedzieć się ważnych wydarzeniach związanych ze spektaklem oraz o
kolejnych odsłonach spektaklu: https://www.facebook.com/pg/tomekiprzyjacielenazywo/events/
Czy będą nowe przedstawiania “Tomek i Przyjaciele” zimą 2020 i w 2021 roku?
Trasa Tomek i Przyjaciel, kończy się 22 listopada. Po tym terminie nią będą grane nowe przestawnie ani w
2020, ani w całym 2021. Jesienne spektakle to ostania możliwość zobaczenie spektaklu “Tomek i Przyjaciele”
w Polsce. Nie przegapcie tego!
Czy dzieci z niepełnosprawnością mają wstęp wolny lub ze zniżką?
Tylko dzieci poruszające się na wózkach mają bezpłatny wstęp na spektakl. Liczba takich miejsc jest
ograniczona. W celu potwierdzenia dostępności miejsc na sali, prosimy o kontakt pod adresem:
https://help.ticketmaster.pl/hc/pl/requests/new. Opiekun dziecka musi opłacić swój bilet, potwierdzając
uczestnictwo niepełnosprawnego.
Czy dzieci poruszające się na wózkach mogą obejrzeć spektakl i czy muszą mieć bilet?
Na każdy spektakl posiadamy niewielką liczbę miejsc dla dzieci poruszających się na wózkach. Prosimy o
kontakt pod adresem https://help.ticketmaster.pl/hc/pl/requests/ new w celu sprawdzenia, czy miejsca są
jeszcze dostępne. Po mailowym potwierdzeniu uczestnictwa z Ticketmaster, dzieciom poruszającym się na
wózkach zapewniamy darmowe uczestnictwo w spektaklu. Ich opiekun musi posiadać swój bilet, który może
od razu opłacić, potwierdzając tym samym uczestnictwo dziecka z niepełnosprawnością w spektaklu.
Ile kosztują bilety?
Oferujemy bilety w różnych cenach i w kilku strefach cenowych. Prosimy wejść na stronę Ticketmaster.pl
(klikając we wskazany link: https://www.ticketmaster.pl/artist/tomek-i-przyjaciele-bilety/31973) i znaleźć
wydarzenie, w którym chcesz wziąć udział. Na stronie wydarzenia otrzymasz informację, czy są jeszcze
dostępne miejsca i są podane ceny biletów.
Czy bilety można kupić ze zniżką (np. dla grup / Karta Dużej Rodziny etc.)?
Nie, nie oferujemy zniżek na bilety.
Czy mogę zarezerwować bilety?
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc nie przyjmujemy rezerwacji
Czy na miejscu będzie możliwość zakupu biletu?
Tak, o ile bilety nie zostaną wcześniej wyprzedane. Rekomendujemy zakup biletów z wyprzedzenie. Bilety
można kupić przez Internet na Ticketmaster.pl.
Podczas zakupu biletów wystąpił błąd i transakcja się nie powiodła, co zrobić?
ORozwiązywaniem problemów związanych z procesem zakupu biletów zajmuje się firma Ticketmaster, która
prowadzi sprzedaż biletów na przedstawienie.
Jeśli miałeś/aś problem z transakcją i nie została ona sfinalizowana, najlepiej powtórz ją jeszcze raz.
Jeśli nadal będziesz mieć problem, prosimy skontaktować się z ticketmaster.pl. Zanim to zrobisz, polecamy
sprawdzenie najczęstszych problemów z zakupem biletów. Informacje znajdziesz tu: pomoc.ticketmaster.pl
Biuro Obsługi Klienta tel. 22 395 87
Zakupiłem/am bilet, mam potwierdzenie transakcji, ale nie otrzymałem/am ich mailowo, co zrobić?
Jeśli zapłaciłeś/aś za bilety, transakcja przeszła pomyślnie i masz potwierdzenie, że środki z Twojego konta lub
karty został prawidłowo pobrane, a nie dostałeś/aś biletów, sprawdź folder “spam” lub inne foldery w Twojej
skrzynce mailowej. Bilety elektroniczne można pobrać logując się na swoje konto na stronie ticketmaster.pl. Jeśli nadal będziesz mieć problem, prosimy skontaktować się z Ticketmaster.
Biuro Obsługi Klienta: tel. 22 395 87 99 (pon.- pt, godz.9:30-17:00)
Formularz kontaktowy: pomoc.ticketmaster.pl
Zakupiłem/am bilet, mam potwierdzenie zakupu, ale nie mam ze sobą biletu (ponieważ poczta się spóźniła
/ został w domu / został w samochodzie / zjadł go pies / nie dostałam/em go mailowo etc.) Czy mimo to
zostanę wpuszczony/a na spektakl?
Nie. W chwili wstępu na spektakl, każdy dorosły uczestnik oraz dzieci od 2 lat muszą mieć ze sobą bilet
wstępu w postaci papierowej lub elektronicznej (w telefonie lub na tablecie). Tylko w ten sposób możemy
zweryfikować Twój udział, a w szczególności to, na który ze spektakli w danym dniu masz bilety i które
miejsca na widowni zostały przez Ciebie wykupione.
Jeśli masz problem z otworzeniem swojego biletu lub nie możesz go odnaleźć, skontaktuj się pilnie z biurem
obsługi klienta Ticketmaster (tel. 22 395 87 00, pon.- pt, godz.9:30-17:00). Zanim to zrobisz, polecamy
sprawdzenie najczęstszych problemów z zakupem biletów: pomoc.ticketmaster.pl.
Czy mogę mieć bilet w telefonie?
Tak. W chwili wstępu na spektakl, wystarczy posiadać elektroniczny bilet w postaci PDF lub biletu mobilnego
w aplikacji Ticketmaster. Rekomendujemy jednak posiadanie wydrukowanych biletów ze względu na to, że w
przypadku np. uszkodzenia telefonu, czasami może wystąpić problem z odczytaniem kodu kresowego
skanerem. Uprzejmie przypominamy, że obowiązkiem uczestnika jest posiadanie ważnego biletu w chwili
wejścia na widownię. Nie akceptujemy potwierdzenia zapłaty lub potwierdzenia transakcji.
Obserwuj nas, aby być na bieżąco!